Sådär va?

Det gick inte jättebra med mitt återupptagande av blogg.
Jag har helt enkelt alldeles för mycket roliga saker för mig.

Jag har heller inte bestämt mig för om denna blogg ska få fortsätta existera i sin nuvarande form, eller om den kommer att lösenordsskyddas eller helt bytas ut mot en anonym. Det känns väldigt lockande att kunna skriva vad som helst utan att någon ska känna sig utpekad, och vissa saker vill jag heller inte att alla ska veta att jag tycker eller tänker på. (Detta gäller främst de som läser utan att ens bemöda sig om att skriva något - jag ser er). Vi får se vad som händer helt enkelt.

Något som i alla fall gör mig glad är att jag nu fått veta att det är fler än jag, som under sin ungdom druckit Joup.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0